maandag 28 maart 2016

Cirkel? Maart 2016

Begin maart maken wij kennis met de nieuwe logopedist van het multi-disciplinaire team. Marilou heeft er zin in en is lekker alert.

Ik verwacht dat zij zich, net als zo vaak, weer goed gaat uitsloven bij de "praatdokter".

Maar nu verbaasde ze zelfs mij!

De praatdokter had nog nooit een Rett kind met een Tobii zien communiceren dus ook haar verbazing was groots!!

We komen binnen en de openingszin na onze begroeting is:

Menublad Laten we praten: Mijn naam is Marilou! dan Leuk je te zien! en Geweldig!



Ik leg de logopedist wat uit over de indeling van de Tobii, terwijl ik Marilou steeds zie kijken naar de muur tegenover haar.
Ik vraag Marilou: waar zit je naar te kijken?

En dan kukel ik bijna van mijn stoel!
Ze kiest op de LatenWePraten pagina voor de Terugtoets, daarna Thema en gaat naar het menu Vormen: Zie, Cirkel!

En dan weer Terug naar menu Dieren: Kinderboederij, Koe, Varken....



We zitten met z'n vijven naar de muur tegen over Marilou te staren........







Geen opmerkingen:

Een reactie posten