maandag 1 februari 2016

App We hebben er een geitje bij voor op de Tobii!




We hebben er een geitje bij!, geschreven door Marjet Huiberts en geïllustreerd door Iris Deppe, is verkozen tot Prentenboek van het Jaar 2016. Naast dit boek hebben Nederlandse jeugdbibliothecarissen negen andere prentenboeken gekozen uit het aanbod van 2014, die de Prentenboek TopTien compleet maken. Tijdens De Nationale Voorleesdagen 2016, die worden gehouden van woensdag 27 januari t/m zaterdag 6 februari 2016, staan deze tien boeken centraal.

We hebben er een geitje bij!
Tekst: Marjet Huiberts
Illustraties: Iris DeppePrijs: € 13,95
Uitgeverij: Gottmer
ISBN: 9789025755966

In We hebben er een geitje bij! is op de kinderboerderij een nieuwe bewoner geboren. Voor Mik het babygeitje heeft gevonden, gaat hij langs alle andere kinderboerderijdieren, die elk op hun eigen manier uiting geven aan hun blijdschap over de geboorte van het nieuwe geitje.

De app We hebben er een geitje bij (te vinden in de Appstore) inspireerde mij deze geschikt te maken voor op de Tobii. Ik verslikte mij in de hoeveelheid werk maar het resultaat mag er zijn denk ik?

Ik zal de paginaset: We hebben er een geitje bij! uploaden op de website: https://www.mytobiidynavox.com/PagesetCentral

Mijn paginaset We hebben er een geitje bij! bestaat uit een Youtube filmpje, een liedjesfilmpje, een memoryspel, welke dieren horen bij elkaar spel, 2 boederij-vertelplaten, diverse dierengeluiden en een interactief gedeelte van het voorleesboek!



De volgende YouTube filmpjes eerst omzetten naar MP4 en daarna converteren naar WMV.















Mocht u in het bezit zijn van het ISAAC-NF pakket is ook deze goed inzetbaar icm mijn paginaset!



Ik zou het zeer waarderen als ik feedback ontvang van verzorgers/gebruikers!

LET OP; mijn paginaset is alleen geschikt voor gebruikers van Communicator 5


Geen opmerkingen:

Een reactie posten